Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

AVON HAUL AND MINI REWIEW !!

VBBeauty ομορφιές μου τι κάνετε ??Ελπίζω να σας βρίσκω τέλεια!! Όπως σας είχα υποσχεθεί είμαι πάλι εδώ με μία παραγγελία που παρέλαβα πριν λίγες μέρες.

 Ως αντιπρόσωπος της Avon εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει μήνας χωρίς να αγοράσω κάποια πραγματάκια από την εταιρεία. Είτε αυτά είναι καινούρια που καίγομαι να δοκιμάσω είτε είναι παλιές αγάπες που δε μπορώ να αποχωριστώ!!!

Να τονίσω πως όλα είναι πραγματάκια που έχω αγοράσει με δικά μου λεφτά ( δε μου στάλθηκαν δωρεάν) και εκμεταλλευόμενη κάποιες super προσφορές επέλεξα προϊόντα τόσο για το πρόσωπο και τα μαλλάκια μου, όσο και για τα νύχια αλλά και για τα χείλη!!!

Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τι επέλεξα και πως μου φάνηκαν στην εφαρμογή τους .....



Για αρχή, επέλεξα τρεις μάσκες προσώπου από τη σειρά planet spa. Για όσες δε γνωρίζουν πρόκειται για πολυαγαπημένη σειρά , με απίστευτα προϊόντα προσώπου ( και όχι μόνο) και φυσικά δε θα έχανα με τίποτα την ευκαιρία να αποκτήσω νέες μάσκες στη συλλογή μου με την κάθε μία να ανέρχεται στην τιμή των 2,95 ευρώ. Ναι καλά διαβάσατε, μόλις 2, 95 ευρώ!!!! Αν αυτό δεν είναι προσφορά τότε τι είναι ???

Όλες οι μάσκες προσώπου planet spa έχουν την ίδια συσκευασία, με το χαρακτηριστικό κόψιμο στο επάνω μέρος που θυμίζει κυματισμό  και βγαίνουν στην ποσότητα των 75 ml.


Η μάσκα Perfectly Purifying( γκρι συσκευασία) ισχυρίζεται πως είναι απαλυντική μάσκα προσώπου με μεταλλικά στοιχεία από τη νεκρά θάλασσα που βοηθά στην απορρόφηση της λιπαρότητας, στη μείωση της εμφάνισης των πόρων αφήνοντας απαλή και λαμπερή επιδερμίδα.

Η γνώμη μου ??Κάνει ακριβώς αυτό που υποστηρίζει !! Απλώνεται τέλεια χωρίς να χρειάζεστε μεγάλη ποσότητα, δεν ξηραίνει το δέρμα αλλά το καθαρίζει και το ενυδατώνει παράλληλα. Μάλιστα, παρότι λέει πως αρκεί να μένει στο δέρμα για 5-10 λεπτά εγώ την αφήνω μισάωρο και πάλι δε με ερεθίζει  καθόλου ούτε μετά το ξέβγαλμα έχω το ενοχλητικό αίσθημα τραβήγματος.

Η μάσκα Heavenly Hydration ( πράσινη συσκευασία) ισχυρίζεται πως βοηθά στην αναζωογόνηση και ενυδάτωση της επιδερμίδας και έχει ως βασικό συστατικό το λάδι ελιάς.

Η γνώμη μου ??Καταπληκτική !!Πρόκειται ουσιαστικά για ένα σχεδόν διάφανο ζελέ που το απλώνετε στο δέρμα . Όσο περνάει η ώρα νιώθετε το δέρμα σας να δροσίζεται και παράλληλα να ''ρουφά ''το προϊόν, ενώ μετά από 20 λεπτά ( ή και παραπάνω) που θα χρειαστεί να την αφαιρέσετε θα σας φανεί πως πλέον δεν υπάρχει τίποτα στο πρόσωπο σας και μόνο όταν ρίξετε το νερό θα αντιληφθείτε πως αυτό το ζελέ είναι ακόμη εκεί απλά είχε γίνει ένα με το δέρμα σας !!!Ήταν κάτι που ήθελα πολύ να δοκιμάσω και με χαρά λέω πως δουλεύει και δεν επιβάρυνε καθόλου το λιπαρό μου δέρμα.Τέλος, να αναφέρω πως η σύσταση και το πως κάθεται αυτή η μάσκα μου θύμισε πολύ τις μάσκες της apivita με ginkgo biloba για εφαρμογή  κάτω από τα μάτια.

Κλείνοντας με τις μάσκες, αγόρασα και την Turkish Thermal Baths  (καφέ συσκευασία) η οποία είναι μια καταπραϋντική μάσκα προσώπου από άργιλο Rhassoul ( ροζ άργιλος) που ισχυρίζεται ότι μειώνει τη λιπαρότητα και καθαρίζει σε βάθος.

Η γνώμη μου ?? Καθαρίζει υπέροχα  το λιπαρό μου δέρμα χωρίς ωστόσο να το αφυδατώνει ( σημαντικό καθώς κατά τόπους έχω ξηροδερμία)ενώ και η συγκεκριμένη ακόμη και αν παραμείνει για ώρα πάνω στο δέρμα δεν το ''στεγνώνει''. Ωστόσο, θεωρώ πως η συγκεκριμένη μάσκα δε θα είναι καλή για πολύ ξηρά δέρματα, καθώς δεν έχουν ανάγκη τα όσα προσφέρει. Για λιπαρά όμως δέρματα είναι ο παράδεισος ο ίδιος !!!


Στη συνέχεια αγόρασα δύο προϊόντα για τα μαλλιά , τα οποία χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και όσες φορές έχω δοκιμάσει να τα αντικαταστήσω πάντα ξαναγυρναώ σε αυτά. Τα πήρα λίγο πάνω από 5 ευρώ το καθένα και πάμε να τα δούμε ....
Πρόκειται για το sprey προστασίας από τη θερμότητα ( 100 ml ) και για το serum για ψαλίδα και ξηρές άκρες ( 30 ml). Είναι και τα δύο φοβερά προϊόντα, με καταπληκτική μυρωδιά και υπέροχη υφή. Το serum χρησιμοποιείται σε νωπά μαλλιά, είναι πολύ λεπτόρευστο και καθόλου λιπαρό , αλλά παρόλ' αυτά ενυδατώνει απίστευτα τις άκρες και αποτρέπει τη δημιουργία  ψαλίδας. Το spey από την άλλη είναι καταπληκτικό τόσο σε νωπά όσο και σε στεγνά μαλλιά, δεν προκαλεί καθόλου λιπαρότητα ενώ αφήνει τα μαλλιά απίστευτα μαλακά. Πιστέψτε με έχω δοκιμάσει και πανάκριβα προϊόντα ( πχ chi) , αλλά αυτά είναι τα αγαπημένα μου !!!!

Φυσικά, δε θα μπορούσα να αφήσω παραπονεμένα τα νυχάκια μου και ξέροντας την ποιότητα των μανό της avon επέλεξα τρία νέα χρώματα για τη συλλογή μου .  Η ποσότητα που παίρνετε είναι 12 ml και αυτά που επέλεξα εγώ είναι από τη σειρά nailwear pro +. Κρατάνε σίγουρα 4- 5 μέρες στα νύχια ( χωρίς top coat περίπου 3),ενώ όταν αρχίζουν να χαλάνε φεύγουν όμορφα χωρίς να ξεφλουδίζουν μεγάλα κομμάτια.Τιμή 4,95 ευρώ.
Oι αποχρώσεις είναι : starry sky( ένα ιριδίζον ασημί) , cosmic blue( ένα έντονο μπλε με λεπτοκομμένα μωβ και ασημί glitter και  tweed(ένα βαθύ βυσσινί).


Τέλος , το haul μου ολοκλήρωσα με τρία προϊόντα για τα χείλη .
Το κραγιόν με ονομασία matte melon από τη ματ σειρά της avon , τo lipgloss mauve movement και το μολύβι χειλιών deep plum .


Το κραγιόν ( τιμή 6, 50 ευρώ) έχει απίστευτο κοραλί χρώμα, πολύ καλή διάρκεια και ενώ αρχικά μπορεί να σας φανεί ενυδατικό σταδιακά ( μέσα σε περίπου ένα λεπτό από την ώρα που θα το βάλετε στα χείλη ) παίρνει ματ υφή παρόμοια με αυτή των ματ κραγιόν της seventeen.

Το lipgloss ( τιμή 3, 99 ευρώ) είναι επίσης πολύ έντονο από άποψη απόδοσης , ωστόσο αυτό που θεωρώ καταπληκτικό με τα συγκεκριμένα lipgloss είναι πως δεν κολλάνε καθόλου !!!!

To lipliner( τιμή 4, 50 ευρώ ) είναι ένα σκούρο μωβ που δίνει επίσης ματ αποτέλεσμα και κολακεύει τα χείλη   είτε επιλέξετε να το εφαρμόσετε ως περίγραμμα και να συνεχίσετε με το αγαπημένο σας σκούρο κραγιόν, είτε επιλέξετε να το εφαρμόσετε σε ολόκληρα τα χείλη !!!!

( τα χρώματα είναι πιο έντονα από κοντά συγκριτικά με τις φωτογραφίες)

Σε γενικές γραμμές είμαι απόλυτα ικανοποιημένη και απίστευτα χαρούμενη με τις επιλογές μου. Νομίζω πως από άποψη τιμής -ποιότητας τα προϊόντα είναι άριστα !!!


Μέχρι την επόμενη ανάρτηση να περνάτε όλες και όλοι τέλεια και να κάνετε ό,τι σας ευχαριστεί.
Πολλά φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου